Follow Dashboard

Hi. A servant of Allah named Nurul Syafiqah. Call me Syika.Anons and haters are not allowed. I will follow you back :) ,
FACEBOOK♥‿♥

Tagboard




♥CARA UNTUK HILANGKAN STRESS
Sunday, 18 November 2012 | 08:14 | 0 comments
Haha okay entry kali ni pasal STRESS. Kadang kadang disebabkan busy, masalah, kawan kawan, boyfriend, girlfriend kita stress kan? Hahah okay syika ada beberapa LANGKAH  UNTUK HILANGKAN STRESS.

LANGKAH 1, buat macam ni* ni sebagai permualaan untuk panaskan badan* HAHA

LANGKAH 2*cara ni untuk legakan leher dan bahu anda*


LANGKAH 3wachaaaaaa! kita karate sikit! HAHAHA


LANGKAH 4ewah ewah, goyangkan badan kanan ke kiri sikit. Haha


LANGKAH 5then goyangkan tangan. buat seolah olah kita ni tengah happy gila gila happy :x


LANGKAH 6kemudian goyangkan badan dan kaki sedikit. buat dengan selamba je. dan buat seolah olah macam kita ni tak ada masalah.


LANGKAH 7lakukan secara agresif pula. Tapi sebelum lakukan tu, makesure tempat tu tak ada oranglah okay? Nanti takut orang lain kata apa pula :3 haha


LANGKAH 8, tolakkan tangan kita keatas. Ibaratkan semua masalah kita ada kat dalam tangan untuk dicampakkan ke atas.


LANGKAH 9goyangkan tangan dengan kepala serentak. Abaikan apa orang nak kata pun.


LANGKAH 10akhir sekali, lakukan joget kucing. ewah ewah ewah. HAHAHAHA



Okay SELAMAT MENCUBA! :X



Old things | New things